Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.03.2021. 09:14
(HR) Nabavka usluga preuzimanja i daljnjeg postupanja i obrade miješanog komunalnog otpada
Hrvatska-Viškovo: Usluge zbrinjavanja kućnog otpada
2021/S 052-131220
Obavijest o nadmetanju
Usluge
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Ekoplus d.o.o. za gospodarenje otpadom Rijeka
Nacionalni registracijski broj: 10434882946
Poštanska adresa: Pogled 2/4, Marčelji
Mjesto: Viškovo
NUTS kod: HR031 Primorsko-goranska županija
Poštanski broj: 51216
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Dolores Železnik
E-pošta: dolores.zeleznik@ekoplus.hr
Telefon: +385 51325195
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.ekoplus.hr
Adresa profila kupca: www.ekoplus.hr
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0009866
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.5)Glavna djelatnost
Okoliš
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Usluge preuzimanja i daljnjeg postupanja i obrade miješanog komunalnog otpada
Referentni broj: VV-01/21
II.1.2)Glavna CPV oznaka
90513100 Usluge zbrinjavanja kućnog otpada
II.1.3)Vrsta ugovora
Usluge
II.1.4)Kratak opis:
Usluge preuzimanja i daljnjeg postupanja i obrade miješanog komunalnog otpada.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 9 000 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
90513100 Usluge zbrinjavanja kućnog otpada
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR031 Primorsko-goranska županija
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
(CGO) Marišćina na adresi Marčelji, Pogled 2/4, HR-51216 Viškovo, Hrvatska.
II.2.4)Opis nabave:
Usluge preuzimanja i daljnjeg postupanja i obrade miješanog komunalnog otpada.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok početka izvršenja usluge / Ponder: 10
Kriterij troška - Naziv: Cijena ponude / Ponder: 90
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 9 000 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 36
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
4.1.1. Gospodarski subjekt mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja sposobnosti iz poglavlja 4.1.1. gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:
— Ispunjeni ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti) za sve gospodarske subjekte u ponudi.
Naručitelj mora prije donošenja odluke u postupku javne nabave od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 dana, dostavi ažurirane popratne dokumente, radi provjere okolnosti navedenih u ESPD-u, osim ako već posjeduje te dokumente.
Naručitelj će prihvatiti sljedeće kao dovoljan dokaz tražene sposobnosti:
— izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
7.13 Ostali uvjeti za izvršenje ugovora.
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
Nabava uključuje uspostavu okvirnog sporazuma
Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 16/04/2021
Lokalno vrijeme: 12:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 4 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 16/04/2021
Lokalno vrijeme: 12:00
Mjesto:
Ekoplus d.o.o., Marčelji. Pogled 2/4, Viškovo.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
Žalba se izjavljuje u roku od deset dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi,
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda,
5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
Službeni naziv: Pravna služba
Poštanska adresa: Viškovo
Mjesto: Marčelji
Poštanski broj: 51216
Država: Hrvatska
E-pošta: kreso.sculac@ekoplus.hr
Telefon: +385 51325200
Internetska adresa: www.ekoplus.hr
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
11/03/2021
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DERBY TRADEd.o.o.BRČKO DISTRIKT - Jovana Dučića br. 1 76000 Brčko Distrikt
-
KJKP RAD d.o.o. Sarajevo - ul. Paromlinska br. 57 71000 Novo Sarajevo
-
JKP TRNOVO d.o.o. Trnovo - Petra Petrovića Njegoša 3 71112 Trnovo
-
JP KOMUS d.o.o. Gračanica - ul. Muhameda Seida Mašića bb 75320 Gračanica
-
KOMUNALNE USLUGE a.d. Prijedor - Ulica Kozarska broj 87 79101 Prijedor
-
22.06.2021
(HR) (izmjena) Nabavka usluga preuzimanja i daljnjeg postupanja i obrade miješanog komunalnog otpada
-
01.06.2021
(HR) (izmjena) Nabavka usluga preuzimanja i daljnjeg postupanja i obrade miješanog komunalnog otpada
-
28.04.2021
(HR) (izmjena) Nabavka usluga preuzimanja i daljnjeg postupanja i obrade miješanog komunalnog otpada
-
19.04.2021
(HR) (izmjena) Nabavka usluga preuzimanja i daljnjeg postupanja i obrade miješanog komunalnog otpada